onsdag, oktober 15

Fritimer og andre morsomheter

Jeg og blogging funker ikke så veldig bra.......Likte best den første bloggen min på blogspot, men selvfølgelig sletta jeg jo den når jeg fant fantastiske blogg.no yeeeeee. Så nå har jeg gitt opp blogg.no og er tilbake her igjen x)
I dag føler jeg meg plutselig trist. Aner ikke hvorfor. Føler meg skikkelig emo egentlig. Har mest lyst til å dra hjem å sove. haha

Nå sitter jeg og Lill Sofie på biblioteket på skolen, vi har fritime og har vel egentlig ikke noe å gjøre fram til 12.... Denne skolen her er nokså veldig kjedelig av seg, hvorfor skjønte jeg ikke det for et halvt år siden?! Teori, teori, teori, teori, fritime, teori, teori, gym, teori. Og så må man ta med at jeg virkelig elsker gym, helt klart. Og disse fantastiske fritimene, ja spesielt disse på onsdager, de er bare plagsomme! Først har vi en time med naturfag der alle nesten sovner, også har vi en megalang fritime i andre økt! Hva er vitsen? Kunne vi ikke bare begynt seinere som alle andre?! Neida. Jeg liker å klage i dag hah. Tenk hvis jeg hadde begynt seinere isteden, da kunne jeg brukt de nesten to timene på å øve, skal jo være med i Buskerudmesterskapet og Ungdommens musikkmesterskap i helga. Pluss Kaizers konsert og andre ting. Det hadde vært fint, men her må jeg ta bussen halv åtte for å ha en kjedelig naturfagstime x) Og da blir man jo ikke så veldig positiv heller så nå sitter jeg her å skriver en skikkelig negativ blogg, ikke bra. Kanskje jeg skal prøve å lage en blogspot blogg som var litt mer som den gamle igjen? Eller kanskje jeg bare skal gjøre matteleksa..... Ååååååå - jeg må få meg en mer positiv innstilling, skal jo gå på denne nydelige skolen i tre fantastiske år. Det kommer til å bli veldig koselig. Tolk det som du vil. Jeg skulle nok gått på st. hallvard..........

13:21


Dette er fryktelig morsomt. Vi har samfunnsfag. Om yrker og lønn og slike interessante ting. Vi skulle gå inn på ssb.no å se på statistikk i sta, også skulle vi snakke om de forskjellige yrkene. Nå sitter ALLE elevene på facebook og spill og det som verre er, mens læreren står der å snakker for seg selv. Egentlig veldig komisk, hadde sikkert sitti å ledd hvis noen "le-mennekser" hadde vært her =D Stakkars lærer. Morsomt, nå ble jeg nesten litt glad jeg x)

Ingen kommentarer: