onsdag, november 26

Jeg er sulten

Jeg er alltid sulten i andre økt. Spesielt når jeg er på naturfagsrommet eller biblioteket. Det er slemt, man må jo få spise når man vil. Også har vi fritime andre økt onsdag, som er i dag, som er nå. Jeg skulle vært på elkjøp å henta den dypt savnede mobilen min, men ingen gadd å bli med. Nå sitter jeg på biblioteket mens de andre regner matte for harde livet. Jeg glemte boka i klasserommet og det er jo ikke noe vits i å hente den tenkte jeg, for jeg klarer ikke å gjøre matte frivillig. Oo. Nå er det bare 18 min til matpausen :D MATMATMAT!! :):) Men først skal vi øve gjennom vår dramatisering av Trymskvida.

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Leser du bloggen til hun der Eirin du og? Kanskje hun går iklassen din for alt jeg vet. Der står nesten nøyaktig det samme. Det er ihvertfall sånn jeg husker det. Gå og les på min blogg, jeg skriver nye sitater. Bare noen, men uansett, LES!

Veronica sa...

Haha :D Eirin går på musikklinja x) Oii