onsdag, januar 14

J'ai attendu un probléme, j'ai mangé le Louvre et j'ai visité un croissant.

Oui. Français, c'est drôle.
BarrattDue må lære seg å gi beskjeder. Jeg og Aina dro til Oslo i går uten mening og brukte altså en hel dag på å gå rundt uten mening.

Jeg liker ikke 2.økt onsdager. Enten gym eller fritime. Nå har halve klassen svømming. Og om to timer har vi norsk. Også kan vi gå hjem. Jeg vil helst gå hjem nå. Men dette er fin uke. Ferdig halv to i dag. Halv tolv i morra. Kvartover ett på fredag, og vi begynner ti. Også Picasso og Twilight med fanastiske folk. Igjen. Gleder meg.

I går fant jeg ut at jeg skal være i USA i fire uker! :D To uker i Dunseith (700 innbyggere eller noe=/ så det kan jo bli morro, men BandCamp hey) og to uker i NY (og kanskje også Massachusettes) Vi drar dagen etter skolen slutter allerede. 20.juni-19.juli. ÅH jeg gleder meg.

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

USA! Jeg gleder meg også til sommeren=)

Elise sa...

Teite barratt-Due som ikke klarer å gi beskjeder da :S

Ordbekreftelse: forde

Jørgen sa...

Heldige du som skal til USA.

Eline sa...

Et norsk orde, Veronica. På din Blogg :O
:presse

... sa...

Ooo, du skal på band camp! Tror du det blir sånn som American pie filmen? :D har alltid hatt lyst til å dra til usa myself! jeg er sjalu as!!