tirsdag, februar 3

D'accord

Jeg må si nsb er geniale. Toget vårt kom aldri, og Kongsbergtoget vi hadde sagt hadet til for en halvtime siden kom tilbake til Drammen, med de samme folka på. Noe var galt på Gulskogen, og togene kom seg ikke derfra. Likvel greide jeg og Aina å rekke BarrattDue klokka 6, mindre enn en time etter vi dro fra Drammen. Også har mobilen min klart å ødelegge seg selv, IGJEN. Alt, iallefall nesten alt fungerer, bare ikke skjermen. YAY. Enda en måned uten mobilen, og kamera og alt. Gleder meg...

Og dere, ikke spis is når det er 15 minusgrader, spesielt ikke når man går over bybrua. K.a.l.d.t.

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Is? På vei over bybruen? NÅ?!
Jeg holdt på å dø bare av å gå over den isted, og da var det midt på dagen...

Veronica sa...

Haha, jeg kan ikke si nei når til is når jeg nærmest blir tvingt til å få den gratis av Sandra daa!

Eline sa...

da smelter hverfall ikke isen før du får den opp til munne sånn som på sommeren :)

O: lister