onsdag, mars 18

Mercredi, et le soleil brille

..og etter oppfordring fra Synne, oversettelse av overskriften: Onsdag, og sola skinner


Jeg har så altfor mye å gjøre, at jeg ikke gjør noenting. Engelskprosjekt, naturfagsmuntligprøve, mattetentamen, konsertøving, NMøving, togkjøring, øving med pianist, geografi, blææh. Men akkurat nå for tiden har det blitt mest fokus på musikk, så stakkars karakterene mine på skolen. Ja, de får bare ha det så godt. Fritime uten å øve til mattetentamen som alle andre er relativt deilig egentlig.

Men alt er da ikke bare negativt! Det er litt vår, det er varmt (hvis man ser positivt på det), snøen holder på å rømme, jeg har fått tilbake stemmen til en viss grad, jeg har verdens beste vaniljeyoughurt til lunsj, jeg gleder meg litt til å spille konsert på lørdag, jeg skal mest sannsynlig til Trondheim neste helg, om ikke så altfor lenge er det påskeferie, jeg er snart 17, i morra får jeg tilbake saxen min fra reparasjon.. Det er for en gangs skyld lettere å finne positive ting, fantastisk! Også har jeg blitt litt flinkere til å stå opp relativt tidlig, så får jeg øvd litt før skolen også :D J'aime le matin, et le printemps.
Det verste er at tid er ikke noe man har, det er noe man tar.
-Elise

6 kommentarer:

Elise sa...

Uff, du får trøste deg med at matte ikke teller før neste år uansett :)
Men vår er fint, og NM OG Truls Mørk konsert (ikke minst) blir kjempegøy :D
Og bursdag hørtes også rimelig fint ut :) Når du er 17 kan du jo......
vente på å bli 18 :)
Og så synes jeg det var ganske morsomt med visdomsord fra meg nederst :P

Synneopsis sa...

Hei, jeg fikk med meg hva overskriften betyr! =)
Tenk på de positive sidene, som solen=) som jeg er veldig glad for at er på vei tilbake til meg.

Veronica sa...

Hvordan kunne jeg glemme Truls Mørk konserten?! Kanskje jeg var for oppdatt med å tenke på hvor fantastisk mye nytt man kan gjøre når man blir 17? :P

Synneopsis sa...

Oppdatt=D

Ordbekreftelse: nompac

Vi har visst gått bort fra å kommentere ordbekreftelser, men denne var litt kul. Av ukjente grunner...

eirinsurr sa...

haha trodde det var solbrille på fransk jeg:P

Jeg er forresten så utrolig lei meg for at jeg ikke kan komme på konserten på lørdag, men jeg spiller nemlig konsert selv:)

Veronica sa...

Eirin da. Konserten min er så avgjort mye viktigere enn å spille konsert selv! Hehehe, neida. Jeg er bare glad så lenge noen faktisk kommer jeg. Det er da ikke alltid.