søndag, mars 1

Tilbake til hverdagen

Da var vinterferien ferdig. Kommer nok til å savne den litt ja. Tilbake til skole med samfunnsfagprøve første dag og øvelser.. Men hva gjorde jeg egentlig i ferien da? Liste kanskje mest for min egen del, sikkert ikke så altfor interessant.

Fredag: Jeg og Synne var hos Eline, hårbleking og tre filmer, og telefonsamtaler med Kristine.
Lørdag: Surring rundt i byen med Eline og treffing av mange folk, før jeg dro til Kristine siden det var lettere å dra hjem.
Søndag: Jeg og Kristine bakte pizza og fastelavnsboller, retta ut håret mitt til jeg så ut som en annen person og akte i Gamlebakkene.
Mandag: Skitur med Eline, Synne og Kristine halvveis til Hellashytta og Friday 13th på kino med Aina og Kristine. Vi som liker å tro at vi liker skrekkfilmer. Neei. Trailere ble også skumle etter det.
Tirsdag: Osloshopping/BarrattDue med Aina og Kristine, og plakatlaging.
Onsdag: Gjøre-ingenting-dag med Aina, altfor mye pianospilling og besøk hos mormor og bestefar.
Torsdag: Sannsynligvis den mest innholdsrike dagen i ferien. Farging/klipping av hår, hjelmer, kjellere, og diverse hos Kristine, og planlagt nattskitur med Kristine, Jørgen og Eline.
Fredag: G60 og ganske dum dag egentlig.
Lørdag: Kongsbergmarken med Elise og Kristine og enda mere pizzalaging (med marshmallows) hos Kristine med Eline.
Søndag: Liten tur på hytta og øving og prøveøving.


Okei, veldig spennende. De morsomste bildene:
Elise og Kristine leker prinsesser.

Søte folk og orber.

Piano kan være veldig gøy

Helt normale folk farger hår, med søplesekker.

Også savner jeg virkelig å få kommentarer. Søte folk?

4 kommentarer:

Elise sa...

Hørtes ut som en koselig ferie :D

Anonym sa...

Hei! Vet ikke om du husker meg jeg, men jeg tror vi hang sammen litt på kretskorpset for riiiimelig mange år siden ?:) hehe.

ville bare gi creds for utseende på den bloggen her jeg! jeg fikk ikke til utseende på blogspot, og syns generelt de er kjedelige fordi folk ikke fikser utseende. men den her var skikkelig najs! har vært innom bloggen din noen ganger før. BRA! :D
jeje. :)

Eline sa...

Fine vinterferien :D
må gjentas SNART! :)

Veronica sa...

hihi ja Eline :W
Sarah: Taakk:) Ja, tror faktisk jeg husker deg, spilte du ikke baryton eller noe? Eller althorn kanskje? :P