søndag, april 26

Qu'est-ce que c'est?

Sånn bortsett fra bilulykke har dette vært en ganske så fin helg. Maange konserter og mye spilling, men jeg tror jeg egentlig elsker det igjen. Og jeg har kjøpt fin jakkefrakkåpeting som er blå, ikke lilla eller svart til en forandring, jeg har kjøpt to par solbriller (og mista det ene), spist masse pizza og salatkrydder og drikki masse te og vært en liten tur i Elveparken med Aina og Kristine har bodd hos meg. (selv om vi prøvde å invitere folk til å bli med å spise scones og ting på kvelden på lørdag, men enten så svarte folk ikke, eller så gjorde de lekser eller var på kino. Så vi satt alene og hadde romantisk pizzamiddag og var triste og alene og ulykkelige)
Har dere hatt fin helg?

Aina med fin pannelugg og fin hårfarge og peeene øyne
Kristine skaffer seg silikonpupper

Slikt skjer når man henger på jernbanen litt for lenge
Fine krakken og trærne og skråningen og Julie og Vero i Oslo
Og fine Aina og Julie og trær og skråning og krakk ved BarrattDue

Også lagde jeg visst en ny header, som jeg ikke er helt sikker på om jeg liker. Noen ganger er den kjempebra, men noen ganger altfor grell og feil. Hei, jeg heter Vinglepetter.

5 kommentarer:

Aina sa...

Hiihiii (:<3
jeg la meg visst nå jeg (a)

Synneopsis sa...

Kan man like språket til noen? Tror det, for du er en av de folkene jeg liker språket til. Ihvertfall måten du skriver på, det er ikke alltid jeg skjønner deg når du snakker:P

Eline sa...

dere hadde det nok bedre enn stakkar meg som måtte sitt ehelt alene og gjøre lekser!!

Elise sa...

Veldig fin header!:D
Og så skulle jeg gjerne vært med på scones, men jeg hadde avtalt kino med Julie fra før.

Synne G sa...

jeg er skikkelig sjalu på den nye blå jakka di! den er kjempe fin! :):)