torsdag, juni 11

Enitsirk et acinorev, et koobkool

Yrkesmessedag er noe tull. Skrive om 5 yrker og snakke med en gjeng folk i gymsalen som hadde slike yrker, jess. Supermorro, så jeg og Mathilde tok en tur i museumsparken sammen med Kristine istedet. Plutselig har både Kristine og Mathilde fått seg lookbook, så jeg har tatt masse bilder, med særpreg visstnok. Speilrefleks hadde vært tingen, og det skal det bli en gang også. Virkelig.

Jeg anbefaler ingen å prøve å organisere klesskapet sitt. Jeg fant ut at jeg har altfor mye klær, jeg som sier jeg ikke har noen. Jeg fant også ut, at siden jeg har lagt alle klærne i senga mi, så må jeg faktisk rydde de inn i skapet igjen før jeg legger meg, og det, det vet jeg ikke om kommer til å skje med det første. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg altså.

Jeg er sterk, megasterk
Photobucket
En hel skogjeng
Photobucket
Jeg fyker rundt i gardin og blåser løvetannpuser, supert
Photobucket
Kristine og pusepusen er altfor bra
Photobucket

5 kommentarer:

Kristine sa...

nnåmmen <3 jeg skal stjele pusen jeg altså

Synneopsis sa...

Baklengs overskift i dag faktisk:)

eirinsurr sa...

det første bilde var nyydelig!

Synne G sa...

Bilde med speilet var skikkelig stilig!!
men en ting, hva er en Lookbook?
hehe

Jørgen sa...

lookbook ftw!
haha, nei dere er herlige begge to!
og som eirin ELSKER jeg det øverste bildet. kjempefint, er det!