tirsdag, juni 9

Le mardi neuf Juin

Jeg elsker å ikke ha kommet opp i noe, masse fri og ingen flere fag, bare en time engelsk med Romeo og Juliet i morgen, klokka tolv! Skolen min, asss. I går lagde jeg og Kristine kjempegod Rabarararabrbarbreabrapai og så på sær gammel fransk film og oppførte oss som småunger. Kristine er fantastisk altså.

Lill Sofie måtte meditere litt for å kunne spille bowling
Photobucket
I dag hadde jeg to timer på skolen, før Lizzis og bowling med naturfag- og matteklassen, før jeg og Synne skulle til Mathilde, men tok bussen hele veien rundt og dro på kino og så Lille Soldat istedet. Spontanitet. Den var litt bra, og fæl og veldig annerledes.

Jeg elsker lunsjen min i dag
Photobucket
Og denne, den elsker jeg ihvertfall
Photobucket
Uff, snart skal jeg til USA. Neste lørdag, altfor tidlig på morgenen reiser vi. Jeg og Aina, alene, ut i verden. To uker på bandcamp på grensa til Canada, alene, uten mobil og kontakt med omverdenen. Og to uker NY - Florida med familien til Aina. Det blir fint, tror jeg. Hjelpes, hva skal jeg ha med meg? Hva har man med seg for en måned i Amerika?! Hva trenger man?

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

"Uff, snart skal jeg til USA". Sånne sitater vil jeg ha meg "frabedt" :P USA er bra, samme hvor vanskelig det er å pakke til. Pass på å sjekke hvor mye bagasje du kan ha med hjem igjen, noen ganger er det forskjellig fra hvor mye du fikk med til USA, og dte er dumt. Og spar masse ledig plass for kjøpe kule amerikanske klær og sko. Ahh, jeg er misunnelig jeg. Ha en fin tur da! :)

Aina sa...

Hih, ja. Uff. Det er altfor kort tid til.
en det blir vel koselig etterhvert♥

Synne G sa...

Tenk at du skal være borte så lenge! det blir litt trist!!