mandag, november 9

store bokstaver er skumle

bloggen min har blitt dårlig. korte innlegg uten bilder. fælt. jeg skal slutte med det. jeg skal blogge ordentlig, og det er mye morsommere, for alle. og jeg skal begynne å ta litt flere bilder igjen, men fotorapporten har skremt meg fra å ta bilder. analyse kan gå å hoppe ut av en ellevte-etasje, og dø.

i helga har jeg ikke sovet noe, mobilen min har dødd og jeg må få meg en ny, på fredag (etter å ha levert fotorapporten fra helvete) dro jeg til kristine og vi så på tre skrekkfilmer og spiste creme brulée, og hele lørdagen var det konsert og julebord med storbandet, og jeg og kristine spiste femretters middag med masse stearinlys midt på natta, og hele søndag satt vi i sofaen med dyner og spiste smelta sjokolade og lo av slektstrær, og jeg så fame med enya og nina og jørgen, og den var full av klisjéer og litt teit, men kunne vært bra hvis den ikke hadde hett fame, for den var ikke fame(ikke det at jeg har sett ordentlig fame heller..) og vi spiste vafler som oppførte seg som kjeks og så på pretty woman hos enya, og sov i senga til enya som er så mye bedre enn de vi har på tjukkebo.

kristine er firemeningen til ingrid alexandra
og mathilde tror at gud rett og slett er litt schizofren. for gud kan jo ikke være en og tre på en gang, sier viten. og troen sier ikke det. blablabla. filosofitimer♥. bare at jeg ikke liker å diskutere gud og kristendommen. jeg liker å lage mine egne religioner jeg.

1 kommentar:

Aina sa...

fint at du blogger med bilder igjen! :]