søndag, desember 6

Quelque chose

Tim Burton foredrag. Superrotete rom. Lage kostyme til kvartetten (skjønner ikke heeelt poenget, Norske Talenter er teit). Kaldt. Øve. Gymtimeplanlegging. Flott.

Jeg og Kristine har laget pepperkakehus. Helt fra bunnen. Det ble fint, og rart. En treåring hadde nok pynta det finere. Men så lagde vi det halv fire på natta, etter å ha gått fra meg og opp Gamlebakkene og hjem til Kristine. Og vi panta de 122 flaskene som har stått her siden vi flytta inn, omtrent. Og var på kino to ganger, Paranormal Activity (som var fæl og ikke så bra) og Luftslottet som sprengtes (jeg tror jeg elsker Lisbeth Salander litt)

Ute regner det, og snøen smelter igjen. Jeg vil ha julestemning! Kald, fin snø og julekuler overalt og lys og alt. Jul er ikke så gøy som det pleide å være. Jeg kan ikke kjøpe gave til de 21 jeg egentlig bør kjøpe gave til heller, har ikke tid, penger eller ideer. Hva skal jeg gjøre? Noe lurt.

3 kommentarer:

Elise sa...

Flinkidinki som har panta flasker :D

Julestemning er fint

Aina sa...

pepperkakehuus<3

DB sa...

Duuu kan gi vennene dine klemmer og fortelle dem hvor mye du setter pris på dem! :C De som er grådige nok til å spørre om gave kan du... døve med tritonus!