mandag, januar 11

Je n'aime pas

MATHILDE BLIR 18ÅR I DAG! GRATULERER MED DAGEN ♥

I dag har jeg har sitti og lekt med scanneren i hele dagen. Den er ikke min venn i det hele tatt. Fotoprosjektet CoverArt skulle vært levert nå. Men jeg får ikke til, og halvparten av bildene har rømt, og printeren printer ting opp-ned. Dette kommer ikke til å gå så bra som jeg hadde planer om, men så tror jeg ikke jeg har en fremtid som CoverArtdesigner anyways.Hvis jeg hadde hatt nyttårsforsetter, så skulle det ene vært å slutte å være så tiltaksløs, og slutte å være så flink til å utsette ting til det er forsent, men jeg har jo alltid vært sånn, så er vel ikke så altfor mye å få gjort med det, kanskje. Altfor mye å gjøre?

1 kommentar:

Elise sa...

Hils scanneren og printeren fra meg og fortell at de skal slutte og tulle, og bildene og si at de skal slutte og rømme! :)