tirsdag, februar 2

Fecundissmismus

Jeg er ferdig med matteprøven. Overraskende bra gikk det, bare en teit oppgave som var teit. Og jeg har blitt lykkelig gjenforent med iPoden min igjen, det gjør alt så mye finere. Men det har blitt kaldt igjen, og det betyr superkaldt på hybelen, siden vi ikke har ved.

Jeg er sulten. Og PCen min sier sånn her:

Da blir jeg glad.

Nå skal jeg virkelig starte et nytt, positivit, tiltaksfullt og disiplinert liv. Blir ikke det bra? Jeg skal øve, etter øveplanen jeg har fått, hver dag, jeg skal gjøre lekser og innleveringer og fremføringer, jeg skal få meg rutiner, ikke spise MENGDER av usunn mat midt på natta, STÅ OPP, vaske klær, lage mat, legge meg tidlig(ere), ha det ryddig, ikke henge på msn og facebook halve natta og hele dagen, bli sunn og sprek og tynn og pen og og og.
JA, iallefall, mindre pc, mer disiplin, det har ALT å si.
Dette blir fint.

I dag går jeg med bukse.

3 kommentarer:

Elise sa...

Selvdisiplin er en fin ting :D
Og jeg hadde også blitt veldig glad hvis pcen min hadde sagt sånn. Min sier bare: The system entercoured an uncorrectable hard-ware error, og så dør den. Jeg blir litt glad da også da, for å være ærlig.

Anonym sa...

Min pc har tatt et skritt videre og krever nytt batteri... That sucks...

Aina sa...

Det er jo fantastisk, og jeg tror jeg elsker pc-beskjeden din!