onsdag, mars 17

que, qui, que, dont, ou

Alt er rart. Jeg har sluttet å være følelsesløs, og jeg er for det meste smålykkelig.

Siden ingen har tid eller krefter til å vaske opp eller rydde her i huset, så sitter jeg nå og spiser pizza på langs. Et ganske spennende prosjekt. Og yoghurtene hopper ut av kjøleskapet og knuser på gulvet, og man må spise de med gaffel (hadde vært fint med bilde her) UFF. Jeg som skulle rett hjem og være flink og vaske klær (selvfølgelig har jeg ikke vasket klær på to uker, noen fikk tørkestativet til å brekke) for nå har jeg virkelig ingen klær å ha på meg lengre, jeg går med bukse i dag, liksom. Men i morgen reiser jeg til Trondheim med Eline og nattbussen, og da hadde det vært litt greit å ha med seg klær, tenkte jeg.

Og jeg hadde planer om å ha masse fine bilder her, men siden en utlending har rydda, så vet jeg ikke hvor den er lengre, kabelen til å overføre bilder med (kan muligens være min egen feil også). Så ingen får sett at jeg har rødt hår, som faktisk ble ganske så fint, selv om jeg til tider var litt redd min kjære Jørgen skulle ødelegge hele håret. Men iden han var så superflink kommer han til å bli den neste Jan Thomas, jeg mener Christopher.

Og hei, takk Eirin, når man har blitt så avhengig av Kabal at man lar pizzaen brenne seg, da er ikke Kabal noe fint likevel. Få meg (og noen fler) til å slutte å være så tiltaksløse, a.

9 kommentarer:

Elise sa...

Haha, nå ler jeg høyt! :D:D
Og så liker jeg ikke at den ekle utlendingen skal komme å rote bort ting. (spesiellt ikke brødkniven, jeg liker ikke så godt å skjære med skje)
Og så må jeg se hvordan du er med rødt hår NÅ!

Utlendingen sa...

Hahaha, jeg liker dette innlegget! Du er fin.

Og hei, ekke min feil at dere ikke klarer å se litt i vasken hvor brødkniven faktisk lå!

eirinsurr sa...

hø? har jeg fått deg hekta på kabal??? jeg tror du stalker meg, for utlendingen visste også at jeg var på kafé i dag pga deg. skummelt....

Synneopsis sa...

Jeg vil se fargen! Finn den kabelen fort :)

Aina sa...

IKKE vær tiltaksløs daa-a.
Og heij, er du ikke følelsesløs lenger, hva har skjedd? :}
Og duuuuu, hva skjedde med bilder a?.

Aina sa...

Og bra håret ditt ble fint da! Gleder meg til å se! :}

Utlendingen sa...

Jeg tror egentlig alle er litt tiltaksløse for tiden. Null motivasjon, null energi. LOA2012verdenforberedersegHEHE

Jørgen sa...

"Og hei, takk Eirin, når man har blitt så avhengig av Kabal at man lar pizzaen brenne seg, da er ikke Kabal noe fint likevel. Få meg (og noen fler) til å slutte å være så tiltaksløse, a."

DET lo jeg av. Resten er middelmådig. Bilder og fint og flott.

ida sa...

jeg elsker måten du skriver på.