torsdag, april 1

il pleut trop

I dag regner det. Masse. Heldigvis snør det ikke snøballer lengre, sånn som det gjorde i går. Og familien min er teit og har INGEN paraplyer og INGEN gummistøvler og INGEN votter og INGEN luer, så jeg gikk tur under gærne frosker og med falske UGGS på bena. DIGG. (jeg likte froskene da) Også drakk Kristine og jeg te i ett skur på den gamle ungdomskolen vår. (ungdomskolen da vi egentlig aldri snakket sammen, bortsett fra når vi måtte i fransken, ting endrer seg). Hun skulle ikke bli tatt bilder av i dag, i det hele tatt, men jeg er fæl og slem, men hun er fin på bilder uansett daog på bena hadde hun seler, noe som egentlig er litt fælt, men de var fine å kose med, akkurat som ordentlige seler (jeg vet ikke egentlig om jeg noengang har hilst på ordentlige seler, menmen). Nå synes jeg det skal slutte å regne. Det kan vel være LITT sol før jeg drar til Sverige? Ja?

3 kommentarer:

Jørgen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jørgen sa...

Du er kul som koser med en død sel.

Aina sa...

Regn er koselig. Døde seler er ikke koselig.