søndag, september 12

det har blitt høst


Filippusen har blitt stor

jeg har funnet ut at motlys ikke alltid fungerer like bra som jeg vil

også møtte jeg en tigger, som spiste to salat-i-pita

og sånt

og høst

jeg vet ikke om jeg liker høst, eller ikke, regn, kaldt, grått, vått, farger, ting dør, mørkt, skole, mange turer til danmark, utfylling av søknader til konservatorier og høyskoler, bestilling av russeklær (hjelp, blå eller rød?!), konkurranser, NICE, høstferie, snart jul, snart ferdig på skolen.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Rød. Og høst er bra på sin egen rare lille måte med bøker, kakao, film og pledd.
Søknader er det virkelig fæle.

Aina sa...

Rød.

Synne G sa...

Elska blomster bildene litt jeg!
Skjønner hva du mener...innimellom er høst kos, men andre ganger er den bare dyster :P

eirinsurr sa...

høsten er superbest! og jeg krever vinkveld eller teaften i mørket snart!