onsdag, september 22

lys

Siden jeg bor alene, og ikke lenger har to andre å dele strømregninga med, så bruker jeg stearinlys og ullsokker til å holde varmen (for før sto måleren alltid på minst tre, og sikringen gikk to ganger om dagen, og regninga var halvveis til titusen(og jeg har alltid lurt på hva den røde pila driver med))

måleren står alltid under null, og likevel fikk jeg strømregning på nesten tusen kroner, men i dag fant jeg ut at jeg ikke trenger å bruke lamper lengre heller, for hver gang det er fotballkamp på Marienlyst (åhjelp, man hører når det blir mål for å si det sånn) så blir nesten alle rommene opplyst av de syke lyskasterne (og ellers har jeg jo stearinlys!) så det eneste jeg trenger strøm til nå er å koke te, lade mobilen og redigere dårlige bilder av meg selv (som er det eneste jeg har gjort i dag bortsett fra å spise kvikklunsjsjokolade) og nå står valget mellom å fortsette å øve eller gjøre alt det andre jeg burde gjort i dag. redd for at jeg ender opp med notene foran meg, sammen med en altfor stor kopp te
kan ikke noen selge meg litt selvdisiplin?

6 kommentarer:

Synneopsis sa...

Kvikklunsjsjoko... Alle tankene jeg hadde tenkt å dele forsvant momentant.

Chalten sa...

Selvdisiplinen min er også forsvunnet for tiden... Har så mye jeg må fikse før jeg flytter, og det er bare litt over en uke til!

Veronica Lauritsen sa...

Liker bildene dine:)

Synne G sa...

Ikke spar så mye at du fryser ihjel da!

Tuva sa...

jeg har helt glemt bort at jeg elsker bildene dine, elsker, og nå, kom jeg på det igjen, og skal kose meg med bilder og kommentere hver gang det kommer nye blogginnlegg. takk. jeg liker at mange av bildene er så mørke. og det med sparingen hørtes både lurt og koselig ut.

Tuva sa...

jeg har helt glemt bort at jeg elsker bildene dine, elsker, og nå, kom jeg på det igjen, og skal kose meg med bilder og kommentere hver gang det kommer nye blogginnlegg. takk. jeg liker at mange av bildene er så mørke. og det med sparingen hørtes både lurt og koselig ut.