søndag, oktober 3

høstferie

det er høst, med regn og tåke og høstferie, og det er kjempefint. og det er så deilig å endelig være ferdig med særemne, og vite at jeg ikke skal på skolen før lenge, og litt fintskummelt å tenke på at om en uke er jeg i Nice, og bare har lov til å snakke fransk, og skal være der i to uker. jeg tror jeg gleder meg. i dag har jeg bare redigert bilder, og spilt abduction! som hun her fikk meg avhengig av (men jeg mener, sauer som hopper oppover i himmelen for å bli bortført av en UFO) og jeg savner sommer litt, med og og og og og nå skal jeg fortsette å gjøre ingenting helt til natt til neste søndag. for fra da er alt bare fransk og fransk. hva skal man ellers gjøre i høstferien da?

2 kommentarer:

Elise sa...

Superfine bilder, og jeg savner også sommer og såpebobler og piknik og fint

missM sa...

Så fine bilder :)
Og du er heldig som skal til Nice, jeg kan ikke fransk, men skulle ønske jeg kunne det. For de snakker fransk i Nice, og der har jeg vært flere ganger, hadde vært fint å kunne snakke med de som går i gatene (men de snakker engelsk også :))