søndag, oktober 26

Emilie Autumn =D


Vi var på Emilie Autumn på fredag! Genial dag det der altså. Kanskje jeg bør dele denne posten i mange små poster isteden? For den kommer til å bli lang. Veldig lang. Og jeg har altfor liten skrift og altfor mye tekst og altfor INGEN avsnitt.

Joda okei. Hva skjedde på fredag? Jeg sto opp ni eller noe, dro til skolen og hadde to timer, den ene hadde vi naturfagsprøve som gikk, vel, ikke bra. Så satt jeg på jernbanestasjonen en stund og så tok jeg og ånei.. ikke nevne seg selv først... Kristine, Aina, Cecilie og jeg tok toget til Oslo åtte over halv tre for å være helt nøyaktig, egentlig skulle vi ta det toget som vi eller kanskje jeg var sikker på at gikk 14:15, men neida, det hadde lyst til å gå 14:13 det, så da rakk vi ikke det. Men når vi kom til sporet var det ett tog som sto der hvor Daltoget pleier å gå så vi satt oss i det. Eneste problemet var at etter at vi hadde sitti der å lurt på hvorfor toget ikke dro snart i fem minutter så kommer en konduktør og lurer på hvor vi skal, for dette toget gikk ikke før om tre kvarter det. Hahaha. Så da var det bare å sette seg på den nærmeste benken å vente på Eidsvolltoget.

Okei, tror kanskje ikke jeg orker å skrive alt som skjedde likevel. Men så kom vi da endelig til Oslo, de andre kom kvart over fire så vi gikk litt i sirkler rundt omkring, og faktisk så så vi en dorull og en dusj som hang på en vegg der det var rivd en gammel blokk! og vi lo og lo og lo, også dro vi å så på emoene på spor 19 faktisk, også møtte vi de andre og dro til shadowland for å hente bilettene. Jeg er glad MT kunne veien, ellers hadde vi nok surra rundt der enda. Ja spooooole fremover.. Vi sto utafor SubScene i nesten to timer tror jeg, der sto vi og sang Emilie Autumn sanger som What if og Misery loves company og Maria Mena sanger og nattkjolesangen xD Var nok noen som ikke var så glade i oss da ja.. Hah. Selve konserten var egentlig kjempebra, vi hadde ikke veldig bra plasser, men sto ikke midt inni mengden og vi så hvertfall folka på scenen fra livet og opp.. Veldig bra konsert! Men skulle ønske hu hadde syngi What if for det var den sangen jeg kunne best da, og den er den fineste kanskje..

Rundt elleve var konserten ferdig, og vi begynte å diskutere hvilken stasjon det var kortest (og tryggest) å gå til, jeg ville til Nath. men vi endte opp på Oslo S. Selvfølgelig rakk vi akkurat ikke Kongsbergtoget, og det var det eneste toget jeg kunne ta i nærmeste fremtid siden jeg har et så fryktelig sært månedskort. De andre tok et tog som gikk ti på halv tolv eller noe, mens Julie, Jørgen og jeg satt på Oslo S til omtrent halv ett. Den tiden gikk egentlig veldig fort så det var bare hyggelig. På toget sang vi sanger og alle så rart på oss. Koselig. Og jeg var faktisk hjemme en halvtime senere enn de som hadde tatt det andre toget bare. Den natta var jeg så sliten at jeg ikke klarte å sovne ordentlig faktisk, så jeg lå og sang på What If helt til 4-5 tia, og lurte på hvorfor i svartegranskogen jeg ikke går på musikklinja, også lurte sangen seg inn på hjernen min igjen. slemme sangen som er så fin =D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verooonica, hvordan kunne du glemme å skrive om dorullen på veggen ?!?! :D

Veronica sa...

Gjorde jeg ikke?!? =O Det må vi rette på!

Anonym sa...

Er du klar over at personene på det bildet, konsertdamen altså, ikke ser helt normal ut? Hun ser faktisk veldig ikke-normal ut. Men koselig å lese at konserten var bra da, og merkelig å lese om dusjer og doruller...