onsdag, oktober 22

Overskrifter er en morsom oppfinnelse

Det er ikke så lett å lage bra overskrifter. Ikke det at det har noe å si heller, for INGEN leser bloggen min uansett! Jeg har så mye som en kommetar her eller noe! Kanskje jeg må begynne å kommentere noen blogger og sånn jeg også så jeg kanskje får noen flere lesere.. Tror det er mer "aktivitet" på blogg.no, der ser man jo alle de nye postene til andre på forsia og sånn, og man kan ha venner osv... Men her kan jeg poste rett fra mobilen min da og det er jo litt morsomt noen ganger x) Kanskje jeg skal legge ut noen av de fantastiske bildene fra ventinga i konkurransene i helga? Som visse personer kommer til å bli veldig glad for.. Hehe.

Ja, jeg vet at bildene er både mørke og dårlig kvalitet og at mange av folka ser alt annet enn normale ut, men mobilkamera hey! Kommer til å legge ut flere bilder når jeg faktisk klarer å ta noen bra bilder, dette her blir jo bare surr.

Ingen kommentarer: