søndag, oktober 19

Kaizers og konkurranser

På fredag var vi på Kaizers =D Veldig bra konsert, bortsett fra at jeg ikke egentlig kan så veldig mange av sangene og sånn.. Men.. Hehe, kanskje jeg begynner å høre på de nå? Også anbefales det ikke å gjemme sakene sine mellom noen store blomsterkasser nei..

Og på lørdag var det Buskerudmesterskapet og UMM (ikke UKM som det sto i avisa..). Kan vel si det gikk best i BM, jeg vant! hehe =D også fikk både kvartetten og sangduoen 3. pris i UMM, akkurat ikke direkte til finalen.. Men whatever - jeg og Aina skal heller til Danmark finalehelga. Det blir bra, vi to på danskebåten og en helg i Aarhus med oss og Anja og Andras. =P Gleder meg allerede jeg altså. I dag fikk kvartetten 2. plass i BM, 91 poeng tror jeg..

offamei, i morra er det ikke mere helg... Men dette er en fin ukee! Vi slutter halv to 3 av dagene og begynner seint på fredag, også er det Emilie Autumn konsert på fredag. Og ikke så mye øving som forrige uke siden vi er ferdige med konkurransene nå, bare Aqvakonserten i Drøbak på lørdag da.. Jaa.

Ingen kommentarer: