torsdag, oktober 16

Sitron - verdens nye energikilde?

Naturfagfordypning ja.. For en tragisk blogg jeg har! Er det mulig? x)

Hvorfor ikke bruke sitron som løsningen på alle energiproblemene i verden, vi fikk nesten 1 volt spenning med en sitron og noen kobber- og sinkbiter. Ganske så miljøvennlig også. Ikke hydrogensamfunnet, sitronsamfunnet! Sitrondrevne biler. Hehe.


Spennende ikke sant? Det er altså det vi driver med på skolen..


Etterpå skal jeg på kulturskolen, da kommer avisa for å intervjue oss om konkurransene.. Og det rekker jeg jo veeldig bra siden jeg slutter fem min etter avisa kommer og jeg må jo tross alt gå bort dit også.., Jaja. Etter det skal jeg surre litt rundt i byen til jeg forhåpenligvis møter noen jeg kjenner, ofte er det Eline, så får håpe på det. Hvis ikke jeg bare ender opp med folka på kulturskolen og union da.. Så, halv sju, skal jeg spille med fantastiske pianisten på kulturskolen som skal ha maange penger for det. Og klokka 7 skal vi øve med kvartetten.. Håper jeg rekker å spise noe i mellomtia hadde jo det vært fint det også x)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh! =D I morra er det Kaizers! Også får jeg ikke vært med de andre på eventyr etterpå, for jeg skal spille konkurranser dagen etter.. Jaja, får håpe de kjeder livet av seg uten meg xD neida. Det blir morsomt før konserten også da, hvis jeg rekker det etter Oslo.. Det skal jeg så.

Ingen kommentarer: