lørdag, november 22

DANMARKZ

Nå sitter jeg på Det Jyske Musikkonservatorium i Århus. Savner dere i Norge, faktisk! Her skjer det ganske så lite. Nå sitter vi på biblioteket fordi Andras øver og jeg GIDDER IKKE å bli med Aina for å kjøpe milkshake.. På macdonalds!!! ÆSJ nei.

Vi bor hos Andras - han har en hybellignende greie med minibad og en seng og et illeluktende kjøleskap. I dag har vi hatt timer med Claus fra halv elleve til fem, og så spiste vi taco som besto av en del halvgamle grønnsaker, smasha ananas og vegetarkjøttdeig stekt i ketchup i en kjele. Hahaha. Det mest spennende som har skjedd er vel at jeg mista Aina ett par hundre ganger, den ene gangen fra boardninga og inn på flyet. Er det mulig liksom?! Skulle ønske jeg var i Norge nå sånn egentlig, der skjer det hvertfall noe. En ting er fint her da, siste buss går en time seinere enn Konnerudbussen! Ikke det at det har noe å si for det skjer jo ikke så mye som sagt. Jeg synes litt synd på meg selv akkurat nå. Men nå skal jeg gå å finne meg ett rom med et piano så kan jeg finne på noen fine kadenser og øve på intervaller.

HOPE YOU MISS ME

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skjer masse her, vi skal jo kjøpe milkshake JOOOO :D:D!!!!!!!! slemming,,.... å :)),

Anonym sa...

haha xD flink pike som ikke kjøpte milkshake fra McDonalds!! *Vi-liker-ikke-McDonalds*