onsdag, november 19

Hejdå! (det var kanskje ikke dansk... :/)

I morra reiser jeg og Aina til Danmark. Vi skal kjøre fly og tog og buss og gå litt. Alene. Jeg og Aina. Det kan bli litt spennende det. Også er det jo litt fint at jeg ikke har klart å få meg til å pakke heller, men Kristine (nå nevner jeg deg igjen altså!!) har pakka klær for meg når hu besøkte kattungene. Så slapp jeg å tenke på det. Nå sitter jeg å øver på intervaller på nettet faktisk! Musikknerd som jeg er. Også begynner jeg å komme meg oppover på highscorelista :D:D hahahahaha. Daniel skal snakke med folk på musikklinja for nå er det enda en ledig plass der. Kaaanskje de vil ha meg nå? :P Og endelig er det noen andre som skjønner noe av de rare musikkgreiene jeg snakker om hele tia x)

Hvorfor kunne det ikke vært litt lysere her i Norge nå for tiden? Det er så trist med mørket, men litt koselig også da, og man blir trøtt. Og jeg vil ha snø, for det er hvertfall koselig. Også er kattungene veldig koselige da, de begynner å få øyne nå :) Nå kjente jeg at jeg begynner å bli litt stressa. Jeg må pakke alt som ikke heter klær og dusje og noe mer og enda noe mer som jeg ikke husker. YAY.

6 kommentarer:

eirinsurr sa...

fordi jeg er en liten (prøver å bli) musikk nerd. hva er siden du bruker på de intervallene?

Veronica sa...

www.learn2hear.org :D ganske så stygg side, men funker bra =D

eirinsurr sa...

takktakk:)
håper btw det funker med musikk linja!

Anonym sa...

taaaakk for at du nevnte meg igjen :D haha <3 kattebabyene var veldig søte <33 håper du får en morsom tur til danmark !

Synneopsis sa...

ha en koselig tid i Danmark. Jeg syns det er dårlig gjort at du får dra overalt hele tiden bare fordi du er supermusikkmenneske. Jeg vil også dra overalt hele tiden, mne jeg kan såvidt plystre....

Ane-Mathilde sa...

Go tur til Danmark ;D