fredag, november 14

Moll

Har det noen dypere mening?
Jeg har egentlig trodd at jeg er et følelsesløst menneske. Men egentlig er jo det heelt feil! Jeg og Elise sto jo i Lier og var skikkelig triste fordi vi ikke hadde noen følelser, jeg hører på mye trist musikk, og jeg blir veeeldig lett glad i folk. Kanskje det egentlig bare er det at jeg ikke er så flink til å vise følelser? Og før ble jeg jo lei meg av ALT. Når jeg måtte slippe ut froskene jeg hadde fanga og når snømenner smelta og det er ikke måte på. Også har jeg alltid likt best å spille sanger som går i en eller annen form for moll har jeg finni ut. Og hvis jeg lager musikk eller bare spiller noe blir det, MOLL. Moll er veldig fint det, mye mer interessant enn dur. Det er min og Aina sin mening hvertfall. Og i moll er det mye mer følelser og mye mer spennende. Eller hva? Dette ble vel ganske så uforståelig for alle som ikke er så veldig musikalske kanksje.. Heh.

Nå er jeg sliten, jeg spiser bolle med melis på. Kom hjem for en halvtime siden eller noe.. Skole -> BarrattDue. Matteprøven gikk ikke så bra for å si det sånn heller. Og NMH i morra, 10 til 16. Også skal jeg være litt sosial etter det forhåpentligvis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MOLL er BEST!! :)) det er så fantastiskt å høre på, og så masse følelser. ubegripelig! :D<3
liker ikke helt singele lenger, for det går jo bare i dur ><
Vet du noe annet ?oO :)) du har jo noe for deg selv pus :P Moll, du sa det før jeg rakk det xD<3 :))
ELsker deg , btw gleder meg til å se deg :))<3*takk for sanger*

Anonym sa...

Jeg skjønner veldig godt det med moll! Sanger som går i moll-tonearter er definitivt de fineste! helt klart mye mer spennende enn dur.