torsdag, november 13

♫ Lost in the arms of destiny

Mest spilt this week:
Apocalyptica - Bittersweet - 33 ganger
Maria Mena - Eyesore - 14 ganger
Haha. Jeg har blitt avhengig av iPoden min igjen. Er umulig å gå fra bussen gjennom skogen uten musikk!

I dag har jeg kjøpt en grå lue, spist verdens beste pommes frites med Kristine(gjett hvor!), gått igjennom en mørk skog igjen alene (noe jeg nok kommer til å gjøre hver dag fremover), prøvd å mate ender/fisker/måker med Lill Sofie sin matpakke, hørt på enda litt mere musikk og venter fortsatt på C-kullet til Linnea. Noen flere navneforslag? (på C altså) I morgen skal jeg ha drama i norsken, matteprøve og være på BarrattDue fra ca. to til ni. Og på lørdag åpen dag på musikkhøgskolen fra klokka ti! YAY. Ånei, det betyr vel at jeg må ha med saxofon på skolen, og den overfylte bussen. YAYYS. Men, nå MÅ jeg gjøre matte. Selv om det er umulig. På alle måter. T-matte. Hva mener du om matte, hvordan matte har du? Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har T, trenger man matte for gå musikkonservatorium? Neeei. Er litt morsomt å få premier av læreren når vi har gjort lekser da :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Genialt innlegg x]
JEG ELSKER BITTERSWEET :D:D:D!! whihihoho :)
Chissi-Mimi, Camilla, carlonia :D
må snakke med deg om noe viktig btw oO :)

Veronica sa...

hehe :D
hva viktig??

Synneopsis sa...

Camille, Ceta, Cimen, Chanelle, Canel, og det søteste; Cinnamon=)

Synneopsis sa...

Cayenne også kanskje.Cimeon.

Anonym sa...

Beste pommes frites på picasso!!! :D

Veronica sa...

JAA :D:D