søndag, november 30

Første søndag i advent


Nå er det bare fire uker til jul :D
Slangen som spiser juletre og pakker i Nightmare Before Christmas :D jeg og Kristine lo så fælt av den, etter å ha sett samme klippet 200 ganger!

Julebord med SaxPistols er morsomt, hvertfall når Aina og Julie nærmest tror de blir fulle på Cola x) Vi mishandla stakkars bruskorkene og lysa, som fikk 5 stilker og 5 flammer i hver, de smelta helt for å si det sånn.. (og ja, endelig har jeg fått igjen mobilen min som du kan se)


Jeg har problemer. Nå har jeg lagd to mongosmilier og en ny versjon av verdens kuleste ikkefacebooksmiley, helt på egenhånd.

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Du er blitt helt opphengt i den slangen du=)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAH XD slangen spiste jutetreet...men det beste jo utrykket og skirket til han lille gutten, og de korte armene som veiver helt desperat :D:D:D:D:D hahaha! også slangen som spiste egg og spytta ut skallet etterpå xD det var så pervest det!

Veronica sa...

hahahahahahahhahahaha :D:D:D