mandag, desember 1

Kalendermåneden

Desember! :D
Vi har fire nisser i klassen i dag. Lill Sofie, Sandra, Mathilde og meg. Og Irene, men hu går ikke i klassen vår. Jeg har litt lyst til å ha en slags julekalender på bloggen jeg også, men aner ikke hvordan.. Hadde vært litt morro kanskje :) Selvfølgelig glemte jeg å spise sjokoladekalenderen min idag (se jeg har sjokoladekalender på veggen! og en del andre ting..), jeg som skulle starte hver dag i desember med sjokolade ♥ Sjokolade er en viktig ting, selvfølgelig er det det! Også må jeg få meg en kalender til eller to x) Og få meg penger til å kjøpe julegaver, eller egentlig vil jeg lage noen julegaver det er mye koseligere. Hvem skal jeg bytte julegaver med egentlig?

Nå har jeg litt dårlig samvittighet for meg selv egentlig, jeg MÅMÅMÅ øve mer hvis det skal bli noe av meg. Jeg tror ikke jeg har skjønt dette her jeg. Det er viktig å øve! Trenger ikke være så fryktelig lenge bare man øver riktig. Det er veldig sant. Men fortsatt.. Det er bare så dumt at jeg klarer å spille sånn delvis bra selvom jeg har øvd dårlig, da lærer jeg jo aldri. FY meg. Tenk hvor bra jeg kunne spilt hvis jeg hadde øvd fire timer sånn som mange andre gjør a! heeeeeh. nyttårsforsett nr. 1.

Ingen kommentarer: