mandag, november 10

Regn ++

Jeg trodde egentlig jeg likte regn, littegrann hvertfall, men jeg hater regn jeg! Og i kombinasjon med vind, UÆÆ! Skulle ikke vært lov med regn, hvertfall ikke i november, da får det komme snø isteden! Jeg liker snø nå. Stakkars lille sopransaxen min er våt og kald.

13:28
NÅ REGNER DET IKKE LENGER!! :D:D:D
Jeg er sulten jeg. Og jeg skal ikke hjem før kanskje åtte eller enda seinere i dag. Og jeg har ingen penger :v Hahahaa.

Synes dere jeg hører på mørk og trist musikk?

Dagens sitat(er): "..fins det ikke flere nynorskere enn samer?!" "..hvordan blir man same a?" Anette og "Du er ikke rar, -du er Veronica." Synne Helene.
Også er det da sånn at jeg og Elise har planer om å lage den nye læreplanen, med gym, nynorsk og andre unødvendigheter som valgfag, minst. Også skal vi ha en minijulekonsert i konsertsalen som Elise har i baklomma snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haaha! så genialt innlegg x]
*er ikke så eldig glad i regn jeg heller* ^___^ Men snø er veldig gøy for du kan gjøre så mye morsomt med snø :D sånn som å lage snøenner eller snødamer :D eller en borg eller hus (H) Eller så kan vi ha snøballfight :D (H) uansett snø er digg :D,,<3
<3

Synneopsis sa...

Absurd, men fint. Skal du synge på kulturskolejulekonserten på lucia-dagen(som faktisk er på en lørdag)? Jeg gleder meg så utrolig mye til desember og ekstra mye julestemning. Og jeg skal på den julekonserten, selvom den er i en eller annen kirke...

Veronica sa...

jaja! jeg skal synge og spille og alt som er på den konserten som faktisk er på en lørdag jeg også! =D det er ikke tull engang. Men neste år er den på en søndag, tenk på det du!