søndag, november 9

NMH & ny musikk

I dag har jeg blitt slått til i øyet med en nedslått paraply, kjørt verdens lokaleste lokaltog, og sitti på NMH i flere timer. Jeg spilte på NMH på et merkelig tvopptak til frikanalen neste år. Det gikk ganske så greit, bare at jeg selvfølgelig klarte å spille samme to taktene feil FIRE ganger. Men sånn blir det jo ofte når man spiller utenat, og med tre digre kameraer ti cm fra huet. Også var alt forsinka to-tre timer. Stakkars Jørgen(som spiller saxofon) hadde vært der i hele dag, fra elleve eller noe, og de hadde bytta rundt på alle så alt ble forsinka. Vi måtte ta toget hjem for de vi egentlig skulle sitte på med dro fra oss. Så jeg rakk ikke å være på dugnad med korpset i Drammenshallen så da tjente jeg ingen penger heller. Nå skal jeg slutte å klage.

I det siste har jeg begynt å høre på mye ny musikk, "25 mest spilte" på iPoden:
Apocalyptica - Bittersweet
Maria Mena - Eyesore
, Just Hold Me, Belly Up, All This Time
Dream Theater - Space Dye Vest, Forsaken, The Spirit Carries on, Wait For Sleep
Emilie Autumn - What If, Misery Loves Company, Opheliac
Evanescence - Lithium, My Immortal
Opeth - Silhouette
Nightwish - Phantom Of The Opera
PANIC! At The Disco - This Is Halloween
Nightmare Before Christmas - What's This

Før var det nesten bare Dream Theater. Dere da?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bittersweet ,,<3

Synneopsis sa...

Du trenger kasnskej noe litt lysere musikk? Du har mye mørk og trist musikk...
Men nydelig musikk da. Dessuten, hvor er "Everybody's Fool"? Den er super!

Veronica sa...

Synes musikken jeg har nå er ganske så koselig jeg =D Hører på den også, men den er ikke på "mest spilte" akkurat nå :v

eirinsurr sa...

ååå det var nesten sykt... jeg elsker også bittersweet! elsker stryke arragementet!