tirsdag, november 18

Slitsomme tirsdager

Ooh. Forrige blogg var kl. 22:22. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult'

Tirsdager. Yay. Først fire åttiminutterstimer på skolen, og de er SPRÅK(norsk), NATURFAG, SPRÅK(engelsk), SPRÅK(fransk). Så er det meningen at jeg og Aina skal ta toget egentlig kvart over fire (men det gidder vi egentlig aldri å rekke for da kommer vi så tidlig til BD), men vi tar det som går åtte over halv fem som regel. Og ofte møter vi Kongsbergfolk som skal ta Kongsbergtog. Det er koselig. Og før det surrer jeg rundt i byen et par timer. Det er dumt at det blir mørkt klokka fire! Alle blir jo deprimerte av det, og ikke minst trøtte! Sovna i engelsktimen og på toget. Og Aina klarer jo til og med å sovne gående x) I dag var det ganske så morsomt i satslære/hørelære/teori, og jeg skulle liksom forklare masse om fullstendige kadenser, harmonisering med forholdninger og sære akkorder. Men det var morsomt, klassen vår består nå av fire stykker, Aina, meg, Vera og Audun. Og vi er mye flinkere enn M-klassen som liksom skal være mye bedre enn oss så det så! :D Også er Dag litt genial noen ganger. Ooooog hjelp, neste gang har vi "julepølseprøve" som Dag kalte det.

I morra har alle andre FRI, mens vi må ha engelsk fagdag, uten engelsklæreren vår engang! Om Kenya og Øst-Afrika, heldigvis begynner vi halv ti og slutter halv to eller noe da. Også skal vi på kafe. Også må jeg pakke(for det er jeg jo veldig flink til). Også er det kor. Forresten så går det veldig fint med de to andre kattungene, de har fordobla seg selv på to dager. Monsterkattunger >< De er kule. Dere må komme å se på dem!

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg begynner klokken ti! Hahaha. Men Hilde har fri hele dagen og det er utrolig dårlig gjort. Jeg hadde vært superglad om jeg hadde fått morgendagen fri, da hadde jeg dratt til Oslo og vært der hele dagen det hadde bare passet så bra. Du kan ikke være med Hilde og gå rundt i Oslo? Synd.

Bra at det går bra(rar setning...) med kattungene=)

Veronica sa...

=) neei.. desverre må jeg på koret og pakke..

Anonym sa...

Veroveroverovero! Det har slutta en i klassen vår og det skal slutte en til nytt år. Tror vi da har 2 eller 3 ledige plasser. Du må sjekke det ut =O =O

Veronica sa...

Oooo!kuuuult:D:D:D