fredag, desember 26

Comments♥

Hah, jeg har blitt flink til å kommentere. Og kommentarene har blitt flinkere til å komme til bloggen min også :D Riktignok GANSKE meningsløse, dog så humoristiske, de fleste av dem. Men hva gjør vel det? Ordbekreftelser ER fint. Kommentarer er fint. (og siden jeg nå har skrevet dette kommer jeg ikke til å få noen kommentarer, og hvertfall ikke etter denne parentesen!)

Og jeg gleder meg til nyttårsaften, selv om kollektivtrafikken er litt ikke på min side og sånt. Men det blir bra uansett ♥

14 kommentarer:

Synneopsis sa...

Kommentar for å kommentere? =)
Du bør bli flinkere til å kommentere min blogg, det er det viktigste for meg, ego som jeg er.

Ordbekreftelser, det bør du ha som tema her en dag når ingen ting annet dukker opp=)

Nå er min bekreftelse "coessek" og det første jeg tenkte på at er at det ordet, det er det en sliten russer med runde briller som har tenkt ut. Merkelig tanke...

Elise sa...

Ja, du har blitt kjempeflink til å kommentere synes jeg! :)
jeg er ganske sikker på at du har kommentert nesten ALLE innlegga mine!
Kommentarer er kjempeviktige iallfall!

(Ordbekreftelse: beeits, den var kjedelig synes jeg.)

Eline sa...

Jeg føler at jeg har bidratt litt til de litt meningsløse kommentarene gitt.. men sånn er det:)
Uansett, jeg gleder meg kjempe masse til NA jeg også :P haha
Det blir HERLIG:)

(Ordbekreftelse: taniti, en eller annen rar matrett kanskje?)

Veronica sa...

Har noen sagt at jeg noengang ikke var flink til å kommentere kanskje?


Ja.. Og jeg selv til og med.
OG JEG VIL HA ORDBEKREFTELSER PÅ MIN BLOGG OGSÅ

Veronica sa...

haha Eline. Vi LIKER meningsløse kommentarer, men jeg vet om noen andre enn deg som har skrivi enda fler meningsløse kommentarer enn deg, faktisk. så det så:

Elise sa...

Jeg skriver iallfall aldri meningsløse kommentarer, så kan ikke være meg du sikter til der.

(Ordbekreftelse: deograti, det ligna litt på geografi)

Veronica sa...

Deograti kan godt være ett av de mystiske fagene jeg kan velge neste år, jeg, allmennelev. Ja. Jeg vet om mange som liker å skrive meningsløse kommentarer jeg også, ikke tro at dere er så spesielle! MOHAHAHAHA



jooooda, tro hva dere vil, men dere er litt spesielle

Eline sa...

her får du en liten ikke-meningsløs kommentar:)

(conac, CONJAC... eller hvordan det skrive, kanskje conjak?)

Veronica sa...

Hmmmm.. Konjakk? Stygg fornorsking, for jeg mener å tro at det heter Cognac egentlig, og at det er fransk? For vi lærer om Aquavit/Akevitt og Champagne/Sjampanje og sånne ting. Og jeg liker ikke fornorskninger.

Synneopsis sa...

Fornorskinger er ofte fælt. Jeg henger meg på her jeg. Så kan jeg slutte å lage tullete skolepåminnende setningsoppdelingsdikt på msn.

Og siden jeg egentlig ikke har noe fornuftig å si så glir jeg over på ordbekreftelsen min;
arthspe

Det er jo til forandring et pent ord, mne det høres noe ut som Arts-fe. Den feen som flyer rundt og tryller med...arter?

Veronica sa...

Shape Shifter. Genialt spill, for oss med fritids og slypesi.

Jørgen sa...

Jeg skal bli enda flinkere til å kommentere! Men jeg kommer meg!

Ordbekreftelse: untenal - ikke fortell det til noen!

Eline sa...

hvem tipsa deg om det spillet a Veronica? :O

(ordbekreftelse: scular, SKOLE!! ÆÆÆÆ!)

Veronica sa...

Jørgen har blitt litt flinkere til å kommentere ja :D Men vi vet jo alle hvor viktige kommentarer er så det kan vel aldri bli for mange. Kanksje.

Jeg tror ikke det var deg som ga meg den linken til det spille hvertfall Eline:O:O:O Takk, det er sånt spill man blir hekta på.....