søndag, desember 28

Poor thing

Jeg bytter jo utseende på bloggen hele tiden! Ja, jeg er nok et sånt menneske som trenger forandring, aldri blir fornøyd og ikke klarer å bestemme seg. Jaja, sånn er det nå da. Og det irriterer meg noe FRYKTELIG at jeg ikke kan skrive lenger! Spesielt ikke i kommentarer og på msn. For der får man liksom ikke to sjanser som her..

Meningsløst er fint noen ganger.

Tenk, nå er det bare 3 dager igjen av 2008. Nå når man endelig har blitt vant til å skrive 08, og ikke 07. Årene går fortere og fortere, ja. Også må jeg slutte å snu døgnet, sitte på msn halve natta. Jeg skal tross alt venne meg til å stå opp tidlig igjen. Allerede i morra må jeg opp ganske tidlig. Og hvertfall på nyttårsaften når vi sikkert åpner 8, den dagen blir det vel heller ikke så mye soving i det hele tatt xD Men det blir morro, ja det blir det. Gleder meg. Nyttårsaften har alltid vært like mye verdt som julaften for meg tror jeg.
Se på den da ♥

6 kommentarer:

Synneopsis sa...

Nyttårsaften er årets aller lengste dag, og kanskje spesielt for stakkars deg som må stå opp tidlig. Selvom du har ferie! Gleder meg til å se deg!

Hvis du trenger forandring; søk deg til Franskland! Jeg syns at du skal det, og nå skal jeg bruke alle muligheter du gir meg til å mase på deg til du drar;)

Veronica sa...

Hvorfor er den egentlig den lengste dagen?

Franskland du, hmmm, tror nok egentlig ikke det kommer til å skje med det første nei.. Meenmen

Synneopsis sa...

Det er ikke egentlig den lengste dagen, men jeg har alltid tenkt på den som det. Og jeg tenker også på den som den kaldeste, men det er selvføgelig fordi man er ute midt på natten, da merker man hvor kaldt det er på en tid av døgnet hvor man ikke er så ofte ute.

Sånn er det=)

Veronica sa...

Okeei, haha.

JEG FIKK ORDBEKREFTELSE PÅ MIN EGEN BLOGG:D banned - Hørtes jo veldig koselig ut da, bli utestengt fra sin egen blogg.

Eline sa...

Jeg gleder meg til i mårra!!!:D

Veronica sa...

Jeg også =D