onsdag, desember 10

Sombre et froid

Det er litt fælt at det er så mørkt og kaldt hele tiden. Da må jeg gå med den store varme boblejakka som jeg egentlig ikke liker. Ellers hadde jeg jo fryst ihjel, det hadde jeg jo helt sikkert gjort. Og mørket, man våkner ikke akkurat lettere av at det er mørkt, faktisk så er den beste måten å vokne på, nemlig det å våkne av lys, helst sollys da selvfølgelig. FAKTISK. Har dere noen gang tenkt på hvor unaturlig det er å bli vekket av en vekkeklokke? Man våkner PLUTSELIG av en høy lyd, ikke rart man bare har lyst til å legge seg ned og sove i tre timer til. Kanskje jeg skal spørre om sola vil komme fram for å vekke meg 06:37 hver dag? Hadde ikke det vært fint kanskje? Noe som hvertfall er fint er at det nok kommer til å være snø på julaften og nyttårsaften, og det er jo bra, det er veldig bra det! Husker hvor fælt det var i fjor, da man kunne klippet gresset på julaften. Nei, det er jo litt bra at det er kaldt. Også får vi solgt mye mer fyrverkeri i år også, ikke alle som turte å ha fyrverkeri når det ikke var snø. Egentlig så har jeg alltid likt snø, før så elsket jeg snø faktisk, og fyrverkeri. Men global oppvarming du liksom, hva sier de nå?

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg liker snø og jg liker ikke global ting :] jaA.<3 mørket er teiiit!!!

Jørgen sa...

Du liker global ting, Aina? Hahaha, hva mener du med det da, lille venn?
Hva betyr overskriften, Vero? Og boblejakka di er heit!
Og forresten, det er ikke synd på deg. JEG står opp 05.30 hver eneste dag!
(og jeg skal bli flinkere til å kommentere selv, jah!)
DIGGER LAYOUTEN DIN! FLINKI-DINKI :D

Veronica sa...

hah takk ♥
overskriften er ikke så fryktelig spennende, mørkt og kaldt på fransk x) skjønner ikke at det er mulig å stå opp såå tidlig nesten heller! stakkars.

Anonym sa...

åååhh, veronica!! jeg er så altfor enig med deg! <3 alt er bare kaldt og fælt også tryner jeg sånn omtrent hver eneste dag når jeg må vasse gjennom snøen til bussen, også er det så mørkt at jeg ikke ser greiner langs veien før de plutselig stikker meg i øyet!

Veronica sa...

jah, det problemet der virker ganske så familiar! det er jo mørkt hele tiden bortsett fra når vi er på skolen, fælt. Men nå er det fullmåne så da er det litt lysere :P og selvfølgelig er du enig med meg, vi som tenker det samme hele tiden! (til og med når vi våkner om morran!x) ♥

Anonym sa...

haha x] jeg tør å påstå at vi er to stykk sære mennesker (med frostskada neser) som egentlig ikke burde slippe ut bare oss to sammen, ihvertfall ikke hvis det innebærer kollektivtrafikk!!!! men sært er bra <3 vi liker sært, selv om det ikke er helt smertefritt å være så sære som vi er! :D

Veronica sa...

nemlig. vi må begynne å ha med oss ekstra folk hvis vi skal bruke kollektivtrafikktilbudet. se på det ordet. det er viktig å ikke være som alle andre!
og håhåhå, jeg har kommentarer :D