fredag, desember 12

Vendredi

Jeg liker å ha overskrifter en français, fant jeg ut. Og jeg liker å få kommentarer. De særeste og korteste postene jeg skriver er de som får flest kommentarer, gjerne de som inneholder små, usammenhengende setninger. For eksempel det om danske tog:
24.november 2008, HOME
Danmark har grelle, uforståelige tog. De deler seg! Norge er fint. Men jeg liker veldig godt Danmark. Der er alt så billig derx) Heh. Også er det ikke såå kaldt. Også går siste bussen halv ett, ikke halv tolv. Norge er kanskje ikke så fint likevel. Men Norge har fine, forståelige tog.
Det fikk 15 kommentarer faktisk.
I dag er det 12 dager til jul. Og bare 19 dager igjen av 2008. Rien.

Kom på julekonserten til kulturskolen i Bragernes kirke klokka 17.00 i morra, LØRDAG! Den er alltid veldig koselig:D

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg trodde av en eller annen grunn at det var klokken 15.00.... Men da kommer jeg vel 17.00 i stedet=)

Anonym sa...

Den bloggen som du fikk 15kommentarer på er ikke jeg så fornøyd med.. ><' xp
ja.<3 seff kommer jeg xD