tirsdag, desember 23

Lille julaften

Nå er det lille julaften. Igjen, for når jeg la meg var det jo også lille julaften. Lille Julaften ja. 23. desember. Dagen før dagen. Okeeeei. Dette kan se ut til å bli en nokså slitsom dag egentlig, ettersom jeg skal spille fra 18:00 til 23:59. Vi har nemlig konsert med Konnerud Mannskor (hva er det? finnes det?!) i kirken klokka 22. Lurer på om det i det hele tatt kommer noe publikum.. Bare å komme hvis noen føler for det, jeg vet ikke engang om det koster noe, men det er jo i kirken så.. Hm. Har vel kanskje ikke noe å si. Dårlig informasjon iallefall. Konnerud kirke kl. 22, 23.des. Gamle eller nye kirken? Tror jeg må finne ut av det snart.

God lillejulaften! ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ill be there xD

Veronica sa...

siiikker på det du?! :D

Synneopsis sa...

Det er den nye kirken alltid, så lenge det ikke står "Konnerud gamle". Så jeg håper at det blir riktig når jeg møter opp i den nye, for jeg kommer!

God lille julaften!

Jeg må huske gaven din etterpå=)

(Ordbekr. PRONET(er pcen for internett? pro net?)(merklige tolkning)(og masse parenteser inni parenteser))