søndag, desember 21

Svampebob

Det har jeg gjort i dag, på hytta. Søndager er som jeg har nevnt før ganske så meningsløse dager sånn egentlig. Men det er deilig å endelig kunne gjøre ingenting uten å ha uferdige lekser og øving hengende over seg. Ferie er deilig. Og Svampebob er morsomt. Spesielt sammen med masse kindersjokolade og hjemmelaget havreflarn.

Nå er det jul her på bloggen også, littegranne.. Også må jeg få lov til å uttrykke hvor mye jeg hater Internet Explorer. All den fæle reklamen og pop-upene, at den ikke klarer å vise bloggen min ordentlig 90% av tia osvosvosv. Firefox funker bare sååå mye bedre. Prøv selv: mozilla.com. Mye bedre, ja. :)

I morra skal jeg på Picasso, og se på MaxManus etterpå. Det blir fint.

15 kommentarer:

Jørgen sa...

Jeg troooooor jeg likte Max Manus. Jeg har ikke helt bestemt meg.
ELSKER layouten på bloggen din, skjønner ikke hvordan du får det til!
GOD JUL, VEROMOR!
(ordbekreftelse: supto - hmmm)

Elise sa...

Svampebob er kjempekoselig :)
Og så elsker jeg også layouten på bloggen din, og lurer på hvordan du får til sånn note ved adressen :O

(Ordbekreftelser: presspin. Pin er jo nål på engelsk, vet ikke helt om det er så veldig lurt å presse dem.)

Veronica sa...

Hehe, noen hemmeligheter må man jo ha. Neida. Det er ikke så fryktelig vanskelig, bare noen koder og bilder satt sammen xD Tror ikke det hadde vært så veldig koselig å presse en nål nei, også skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke kunne hatt ordbekreftelse på min egen blogg!

& GOD JUL DERE SØTISER OGSÅ!

Jørgen sa...

God jul, du også!
(ordbekreftelse: anchl - les det på godt norsk og det høres ut som ANKEL)

Veronica sa...

ooog godt nyttår, det er også litt viktig :D

Jørgen sa...

Ja, det er også viktig! Og julekonserten er..? (hahaha)
(ordbekreftelse: grumoras - det hørtes ondt ut! -hjelp)

Jørgen sa...

NEEEEEEEEI, ordbekreftelse: benth!
Jeg døøør..

Veronica sa...

Grumoras hørtes rett og slett litt forferdelig ut det. Sikkert broren til juleskurken.

Jørgen sa...

Ja, det er han! HAHAHA!
Jeg er en bloggspammer. Enkelt og greit.
(ordbekreftelse: viumme - fordi det er veronica på babyspråket, vel!)

Jørgen sa...

Nå fikk jeg ordbekreftelse medly også. Hvor skal dette ende?

Veronica sa...

nåååw det var jo en koselig ordbekreftelse, til en forandring =D

Jørgen sa...

DAPTIST.. sier ikke mer.

Veronica sa...

AXIPOOS. Den var jo litt.. Blekksprut tenker jeg.

Jørgen sa...

ordbekreftelse: chnexinc - så kinesisk!

Veronica sa...

evorips. Onde rips, det er sånne rips som.....hm......onde rips.