mandag, desember 15

Snaaart

Dette blir en fin uke. Egentlig fri fra alt, og ingen flere prøver. Skal på konsert på ungdomskolen på onsdag, også skal vi spille Another Day i Drammenshallen på fredag. Etter det er det ferieee! Å som jeg gleder meg til å kunne sove så lenge jeg vil, ha nesten fri fra øving, kunne se på mange filmer, kunne spise masse gode ting og kunne sitte å se på de rare kattungene til langt på natt ♥ Tenk hvor deilig det blir å kunne slippe å stå opp tidlig! 17 dager ferie - ferie helt til neste år. Jeg kan like det. Det blir kos, veldig fint. Hva skal folk i ferien sin da??

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Forhåpentligvis skal jeg vel finne på noe med deg en eller annen gang. Og jeg skal spise mat, og bør trene. Og øve til prøver som er neste år.

eirinsurr sa...

OO skills!
Den nye layouten er drit fin! Hvor får du det fra! I jula skal jeg spise masse kaker og se på film! julefilmer<3