mandag, januar 5

ALTSÅ

Det var jo... fint...... å starte på skolen igjen. Vel. Koselig å møte skolefolk igjen, ja :D Er jo over to uker siden jeg har sett mange av dem :O

Takk for at du er syk Aina, jeg gleder meg veeldig til å dra til BarrattDue alene i morra. Ja, jeg er såå..så.. uselvstendig, faktisk. Kjøre tog alene og gå fra Nationaltheatret alene. Ikke sååå big deal kanskje.

Jeg tror jeg må slutte med denne ironien min, jeg bruker iallefall veldig sjelden negative ord da, men ødelegger de positive med negativ betydning. Haha.

I dag var det fryktelig kaldt i byen, og akkurat passe kaldt her. Vinter er litt fint. Jeg elsker skjerfet mitt.

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

For mye ironi er ikke sunt, til slutt er det ingen som tror på noe av det du sier:P

Jørgen sa...

Jeg elsker også skjerfet ditt! Og KULKULKUL layout. Flink!

nestivel