lørdag, januar 3

Søvn er en fin ting

Jeg tror vel kanskje burde ha sovet litt mer i det siste. Både i natt og nyttårsaften ble heller sent, mellom 5 og 6 en gang. Blir nok fint å stå opp tidlig igjen tenker jeg. Også en så fin uke da, med ekstraøvelser og prøver man ikke har øvd på. Æ GLÆD MÆ. Det er bare det at det virker som en dårlig ide å sove om natta, når man kan se på fiiiiine filmene, ake eller le av ordbekreftelser istedet. Jeg kjenner så mange fine mennesker! Virkelig fine mennesker ♥ Folk man kan stole på. Jeg følte for å understreke det nå. Og nå klarte jeg ikke å finne på mer å skrive lenger.
God natt (:

1 kommentar:

Synneopsis sa...

Kanskje du ikke stoler på emg? Siden jeg ikke stoler 100% på deg:P Haha.

Gå og legg deg! Det er det jeg skal si til deg om jeg "møter" deg på msn midt på natten igjen=)

Ordbekreftelse: SCRINGMY. Det er et stilig ord, men jeg aner ikke hva det betyr...