fredag, januar 23

MON jour

Når jeg åpna øynene i dag ble jeg nesten redd. Lille kattungen står en halv millimeter fra meg og stirrer på meg. Haha, den var søt. Og den var hyperaktiv og angrep alt som rørte på seg. [noen som har lyst på en av verdens søteste katteunger?] Så rakk jeg ikke å spise frokost og bussen var veldig forsinka. Når jeg kommer til skolen starter det med at jeg tryner i trappa, ikke i trappa engang, på flatmark mellom trappene. Jeg altså. Folk trodde jeg ble skada, men jeg lå der å døde av latter. Og selvfølgelig skjedde det igjen en trapp lenger opp. HAhahhahah.

Nå har jeg valgt fag til neste år også: Historie&Filosofi, Internasjonal Engelsk og Trykk&Foto.
Synne spør om jeg skriver om hun og Mathilde. Overskriften var feil sa Mathilde. Det skulle være MON og ikke MA.

Nå er jeg snart ferdig med alle fire bøkene: Twilight, New Moon, Eclipse og Breaking Dawn, og jeg har blitt avhengig av å lese igjen. Noen forslag til ting jeg må lese?

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

:´( Det er en gråtende smily, eller ihevrtfall forsøk på en. Jeg er trist. Jeg har lest ut Breaking Dawn...

Anonym sa...

åååå så du er veggis du og? herlig!

og tusentakk!kjempekjekt å høre.

eirinsurr sa...

altså, du kan jo lese boktyven:) salg på ark! ( se bloggen min:P)