torsdag, januar 22

Amoll med none uten ters

Æjs. Bussen var helt full og dama med ekkelekkel pels sto oppå meg. Æjsæjsæsj, vondt lukta den også, og stygg var den og den hang nesten ikke sammen engang. Hvorfor vil noen gå med slikt? Ææ.

Jeg leser alt for mye for tiden, nå er jeg halvveis i Eclipse allerede, og jeg begynte på Twilight forrige tirsdag.
Amoll med none uten ters er den akkorden Bella's Lullaby fra Twilight starter med. Fiin akkord, og heldigvis har jeg store nok mannehender til å spille den :D

Jeg sov leenge i dag. For jeg var hos tannlegen(e), som var mer eller mindre hyperaktiv og overentusiastisk, og jeg var der alt for lenge, uten at de gjorde noe som helst egentlig. Morro.

Åh, himmelen ute er lilla. Mørkelilla ♥

4 kommentarer:

Elise sa...

Æsj, pels er noe av det verste som finnes!
Så heldig du er som rekker none :)
jeg får vondt i hendene bare av å spille oktav.

O: suppi

Synneopsis sa...

Jeg skjønner ikke hva ters er jeg. Og jeg tror ikke jeg hadde skjønt det noe mer om jeg var mer enn 25% våken. Men klging vil jeg si at jeg er god på: Jeg måtte sitte bak en 'gammel' mann på bussen i går,- og han luktet(stinket!) både røyk og alkohol og svette! Og det er verre enn å stå i nærheten av noen med pels. Ikke kunne jeg flytte meg lenger bak på bussen heller...

Veronica sa...

Hehee. Wikipedia er ikke noe bra sted å lese om intervaller som terser og noner for det har jeg prøvd. Hehe..

Og neeei, hun dama med pelsen sto bokstavelig talt oppå meg med den gamle pelsen og ekle lukta. Du satt bare bak en mann, jeg satt i tillegg bak en dame som ikke kunne snakke og lukta svette. HAHA. Men det var sikkert ille for deg også, littebittegrannee.. :D

eirinsurr sa...

Nå er det en liten stund siden sist altså, og jeg må jo innrømme at jeg følger jo med ;)