mandag, januar 19

Mondays

Mandager og tirsdager er de mest slitsomme dagene i uka. Hver uke.

Å gå rundt uten mening frem til ca. halv fem for så å ha sangtime, kvartett og saxtime på mandag eller ta tog til Oslo på tirsdag. Og jeg er aldri hjemme før etter åtte. Også klarer jeg aldri å finne noe å spise i mellomtiden.
Bortsett fra bøker da. New Moon smaker godt, og Elines gamle togbillett også.

I dag har jeg snakket med Eline på telefonen i over nesten en halvtime, mye av tiden mens vi sto tre cm fra hverandre. Det er noe som anbefales å prøve. Jeg sier bare firedobbelt ekko, det må bli morsomt, spesielt uten mat og etter å ha drukket fæl skolekaffe. Det finnes helt sikkert mer normale mennesker, en del mye mer normale. Også er det koselig med all snøen, på en måte.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Siden jeg er nødt til å kommentere:
Kaffe=æsj! Du er ikke en gang gammel nok til å drikke kaffe. Og en annen gang du må virre rundt formålsløst frem til halv fem kan du jo få meg til å kjøpe klær jeg liker. Jeg trenger klær. Problemet er at jeg ikke har penger... Og nå må jeg stoppe å kommentere her, eller så skriver jeg nesten et helt innlegg bare som en kommentar. Og jeg skal jo gjøre tyskprosjekt nå... Om Faust, og det er kjedeliiig!!! Og jeg trenger koffein nå, men ikke fra ekkel kaffe, men fra farge-tennene-gule-te=)

Ordbereftelse: ratiz. Siden jeg er så godt inne i engelskverdenen nå syntes jeg det var morsomt å uttale det. Ratiz-ratiz-ratiz!!! :)

Jeg har mangel på søvn...

Jørgen sa...

Men, men, men



:OOOOOO



aempes

Eline sa...

Bøker er gode og lukter godt!!! Jeg kunne levd på å spise dem!! :D

O: flate

eirinsurr sa...

du får komme på kulturskolen litt tidligere da vet du, der jeg sitter og tar hele sofaen og nerder nynorsk:)

ordb: dedyla, jeg likte ordet! høres litt ut som et skummelt navn..