onsdag, januar 21

Onsdag

Jeg er syk. Men i dag er jeg på skolen.
Jeg har lest ferdig New Moon og skal begynne på Eclipse NÅ
Jeg hater at jeg surrer bort miljøkortet og Aina må redde meg for å komme til BarrattDue, og sitte på med pappa til skolen å komme før alle andre.
Jeg klarer ikke å øve når jeg er syk.
Jeg sovner i andre time.
Jeg har bare en kattunge etterpå.
Jeg spiste to blå boller, høyreboller, og det var visst ikke bra.
Jeg må ha med ordet jeg i alle setninger jeg sier for tiden.
Jeg kommer ikke til å få noen kommentarer på noe så egoistisk klaging.

13 kommentarer:

Synneopsis sa...

EGO!
Der fikk du en kommentar:P

Hvis du vil ha flere kommentarer så foreslår jeg at du legger ut masse bilder av Jacob Black, Tyler L.(kan ikke stave det), Robert Pattinson og Edward Cullen<3

Elise sa...

Nå fikk du enda en kommentar :D
Miljøkortet må du passe på veit du!
Og så fikk jeg en veldig morsom ordbekreftelse: prestr

Synneopsis sa...

Bare for ordbeskreftelsen jeg kan se på siden sin skyld:

Ordbekreftelse: Weboff

Det er det jeg skal 'rope' til deg neste gang jeg ser deg på msn midt på natten! =) WEBOFF!

Anonym sa...

Haah, ddet var bare kosli og redde deg da :D ikke du som reddet meg :)

undingsv

Eline sa...

Jaggu har du ikke en kommentar til på ditt egoistiske innlegg :)
og syking er ikke noe morro!

O: puddis

Anonym sa...

stakkars deg som er syk <3 håper du ikke har kyssesyken ;)jeg spiste åsså en høyrebolle!! *grøss-og-gru* xD

Jørgen sa...

Kommentar nummer 7!
Det må være lov å klage av og til.

O: fillammu (den onde tvillingsøsteren til Fillifjonka)

eirinsurr sa...

mulig jeg er dum, men jeg skjønte ikke den derre høyre bole greia jeg :P

eirinsurr sa...

oisaan, ikke kan jeg skrive heller! bolle mente jeg så klart. håper da virkelig ikke du boler.

o: alent. Nesten talent!

Veronica sa...

Hihi. Kommentarer på slikt crap, yay :D Dere altså:))
Bolehøyreboller - unge høyre var på skolen å ba folk skrive under på valgfri nynorsk, også ble man bestikka med boller.

Synneopsis sa...

Jeg skrev under, men tok ingen bolle=)

Veronica sa...

Hva var poenget da da? Jeg fikk to boller jeg, en da jeg ikke gadd å skrive under og når jeg tok en til tenkte jeg at jeg måtte skrive under - men jeg liker visst ikke høyre..

Synneopsis sa...

Det er ingen som liker Høyre. Bortsett fra HK, og egentlig er vel jeg imot Høyre bare fordi jeg liker å kverulere:P