torsdag, januar 29

Ne rien

Jeg er trøtt. Jeg vil sove. Jeg vil spise kake. Jeg vil hjem å gjøre ingenting. Jeg vil øve. Jeg vil at det skal gå an å øve uten at jeg er syk og ikke klarer å spille fordi jeg har så vondt i halsen. Jeg vet ikke om jeg vil gå på denne skolen. Jeg vil ha i morgen nå. Jeg vil spise sjokolade. Jeg vet ikke hva jeg vil bli hvis jeg brekker alle fingrene på sykkel og ikke kan spille lenger. Jeg vil ha sommer. Jeg liker ikke å ha vondt i armen. Jeg gleder meg til helg. Jeg liker ikke denne dagen. Jeg vil lese ferdig Breaking Dawn. Jeg er litt sulten. Jeg har må skrive rapporter og analyser og tekster og oppgaver. Jeg skal ikke bruke ordene skal og må og ikke har noen sagt. Jeg er vel litt egoisitsk igjen, da, og synes synd på meg selv.

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg tror ikke jeg fikk med meg hele poenget i dette innlegget. Hva var greien med sykkelen? Men jeg tror kanskje du trenger denne oppfordringen; SMIL!!!

Eline sa...

Jeg vil at du skal gå hos oss :)

O:stine

Elise sa...

Det blir iallfall bedre hvis du begynner på St.Hallvard :)
O: tonestop

Anonym sa...

Jeg syns ikke du skal tenke slik vennen. du har folk som bryr seg:D
Også syns jeg du skal fortsette på drammen, for da kan vi gå på samme skole :D <3
glad i deg<3

Anonym sa...

stakkars liten <3 Vous n'avez pas des os en verre. Vous pouvez vous cogner à la vie =)