søndag, februar 1

Rare helgen

Kongsberg snowshow, overfylt tog der man møter maange koselige folk, jazzpizza, byggedyr/party animals!!, aking, gåing gjennom byen med akebrett, busstaing altfor langt, aking, baklengs saltoball med Kristine og Veronica på fra akebrett og nesten smashing inn i jernstolpe utafor sykehuset av alle ting, ta buss med akebrett hjem med fullt av fæle 10.klassebimboer, overnatting hos Aina, pizza, sære teite ideer som vi gjennomfører alt for mye, msn, twilight og ameliemusikk på piano, melankolsk stemning, soving på altfor liten, hard sovesofa, mer pizzalaging, leksegjøring, bortoverskigåing med Eline - ny søndagstradisjon, blogging, msn'ing og Breaking Dawn lesing.

Overraskende mye jeg har gjort, og når jeg til og med er syk. Og ennå har jeg ikke gjort alle leksene og øvd i det hele tatt! Det er NM-innspilling nesteneste helg :O
Også er jeg litt trist fordi 3/4 av alle smiliene mine har rømt sin vei.

Byggedyr på lav mongotralle:
Byggedyrflokk på toget
Bortkomne folk på Berabussen, visste det var noe fælt med den.

Eline står på ski, og hun er flinkere enn meg

Noen folk har skitursjokoladepause midt i løypa

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Rettelse: Noen GALE folk har skitursjokoladepause midt i løypa. Hehe. Fint med bilder, da skjønner jeg mer hva du mener=)

Ordbekreftelse:
imoulSKI

Elise sa...

Det så koselig ut :D

O: formen

Veronica sa...

hihi bra ordbekreftelser.
jeg har gått på imoulSKI og blitt fin i formen. eller noe..