lørdag, januar 10

Un loup

Twilight var kjempebra! Jeg vil også ha en vampyr :D Nå skal jeg kanskje lese bøkene også, selv om Thea sa at toeren er dårlig.

Jeg gikk hjem fra bussen i går kveld, siste bussen, helt mørkt, stille, ingen musikk engang. Akkurat da jeg tenkte at det skulle bli fint å gå sånn å bare se på stjernene og nyte stillheten løper noe som ser helt ut som en ulv ut på veien 10 meter foran meg. Kanskje det bare var en forvokst rev eller en fryktelig tynn rar hund, men uansett. Ulven er ett fint dyr. Det er fint å bo i skogen.

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg har akkurat kjøpt meg Twilight-boken! Selvfølgelig på engelsk, det meste er bedre da=) Så nå vet du hva jeg kommer til å gjøre resten av dagen...lese bok=)

Ordbekreftelse:
pidsmat

Det høres ut som et uttrykk dansker kan bruke om vond mat=)

Anonym sa...

Jeg har også skikkelig lyst til å lese bøkene! Twilight var utrolig bra! :):)
Ulver er skumle da!...