torsdag, januar 8

Vi problembarn

Ja, ordbekreftelser kan være hysterisk morsomme. Er alltid like gøy å endelig ha mange kommentarer, for så å finne ut at alle er ordbekreftelser man synes er fryktelig morsomme. Ja det er faktisk litt gøy noen ganger. Folk som holder på med musikk ER rare. Rart er bra. :D Jeg og Eline er spammere, iallefall i dag. Får håpe noen av ofrene ler like mye som oss når de leser de fantastiske kommentarene. Og korprøvelesing funker best med kanonhøytlesning.

Ifølge min megahøytidelige meningsmåling her så er det 33% som er ikkekommenterende horer, 33% som faktisk skriver noen fornuftige kommentarer noen ganger, 16% som er Elise eller Jørgen og 9% som ikke føler de er noen av de nevnte. Så vet dere det.

Og selvfølgelig, gratulerer med dagen igjen Jørgen!

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg liker at du er rar, da er du deg! <3

Og ordbekreftelser er alltid bra, og sikkert en morsom jobb. Kanskje du kan få deg det som ekstrajobb?

Ordbekreftelse: detas
Det er den kjedeligste ordbekreftelsen jeg noen gang har fått, og nå som jeg tenkte å kommentere noe morsomt...

Veronica sa...

Hihi, det er vel det de sier, selv om halve klassen min mener jeg er litt for mye rar. Hahahah. Jeg vil være ordbekreftelselager, jaaa :DD

Veronica sa...

ÅNEi.
ordbekreftelse på min egen blogg, FACKED