søndag, februar 8

Je voudrais..

Jeg vil ha en dag til i helgen, kan vi ikke bare legge til en dag etter lørdag?
Jeg vil dra til Paris! Bare gå rundt i fine byen og sitte på kafeer og ta bilder og prøve å snakke fransk og spise croissanter og ikke ha noe man faktisk må gjøre!
Jeg vil være litt vampyr. Ja, det vil jeg.
Jeg vil bli musiker, men ikke kjedelig spille-konserter-ha-elever-på-kulturskolen-og-sånn-musiker, kanskje spille i ett rart ensemble med saxofon og banjo og cello og seljefløyte og harpsichord og fiolin og obo og viola da gamba og saxotromba og tubax og ett par rare ting til.
Jeg vil ha mere tid til å øve, og jeg vil komme med til NMfinalen.
Jeg vil at håret mitt skal være mye lengre og ha en fin farge.
Jeg vil ha litt - mye - mere tid, til å gjøre mye av det her.
Jeg vil fortsette å være altfor rare meg altfor lenge. Akkurat nå har jeg det litt fint.
Jeg vil på festivaler i sommer, og Emilie Autumn i Oslo 21.april.
Jeg vil ha litt mindre press på meg, men, kanskje det er litt bra også.

Jeg vil...altfor mye.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Man skal ville mye! =)

Elise sa...

Det er bra du vil mye! :)

o= dusse

eirinsurr sa...

jeg vil egentlig bare kunne teleportere den glemte kortholderen til meg..

Jørgen sa...

ALTFOR. Emilie Autumn blir bra! Og jeg er glad det er fint å være deg!