torsdag, februar 5

NÅ ALTSÅ

Er hele verden imot meg for tiden eller? Iallefall hver helvetes torsdag?! Så fryktelig sliten, altfor mye matte, altfor mye lekser, altfor mye øving, altfor mye feil bruk av tid, alt surret med skole, småsyk, kaldt, mobilen min dør, trøtt også har jeg matteprøve i morra som jeg ikke klarer å øve til. Nei fælt. Jeg har lyst til å gråte, for nå var jeg visst ikke påmeldt til Danmark likevel! Og jeg er sikker på at jeg har meldt meg på. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. Jeg ville jo til Sæby!!!! Jeg får ligge her å dø i Norge, da. Bajs.

Ellers er det vel også mulig å se det fra den positive siden, som den positive personen jeg liker å tro at jeg er. Jeg kan sove relativt lenge, jeg får øvd før NM-innspillinga, jeg slipper å spise ekkel salat med kjønnshår i, jeg slipper å spise gammel mat fra i fjor, jeg slipper å bli sjøsyk, jeg får dratt på to bursdager og jeg slipper å legge på meg 10 kilo etter alt godteriet og potetgullet jeg hadde spist i Danmark. JAJA, sånn er det alltid med meg, visste jeg det ikke, jeg som pleide å leve på flaks før. Det måtte vel snu engang.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Norge er et fint land å være i. Og du må fokousere mer på de positive tingene ved å være her=)

Eline sa...

dumt du ikke kan være med :(
men når du ser meg som en uendelig svær feit dundre som ikke kommer meg av bussen på mandag på grunn av all den usunne maten går det nok fint... det blir nok en liten trøst :P

O: madam

Anonym sa...

Pff.. stakar deeg. også på en torsdag. også danmark.. også matteprøve.. jeg føler med deg jenta mi.<3 .__.<3
Det hjelper å gråte., da får man det ut og blir ferdig<3!
Jeg likte den positive siden din jeg :)<3
du er søtingen min du.
støtter deg pus<3.

Elise sa...

Uff! Stakkars deg!
Fint du iallfall ser på de positive sidene.

o= matednen, nesten mate den.